Tabela zastosowania granulacji papieru w systemach Sea-Line

Farby jachtowe

Tabela zastosowania granulacji papieru w systemach Sea-Line

Niestety nie ma uniwersalnej zasady, która mówiłaby od jakiej granulacji papieru należy rozpocząć szlifowanie. Zastosowanie konkretnego typu papieru uzależnione jest od rodzaju IMG_1755podłoża, stanu powierzchni i tego, jakie efekty końcowe chcemy osiągnąć. Choć o wyborze materiału często decyduje doświadczenie, tabela powinna ułatwić dobór prawidłowej granulacji papieru do poszczególnych materiałów marki Sea-Line.

W tabeli znajdziemy informacje jakiego papieru użyć na etapie przygotowania powierzchni, podczas szlifowania wstępnego i wykończeniowego z rozróżnieniem na szlifowanie na mokro i na sucho. Tabela jest prostym przewodnikiem wyjaśniającym jak surową powierzchnię przygotować do szpachlowania, czy szpachlówkę do malowania podkładem oraz jak matować powierzchnię przed aplikacją farby nawierzchniowej.

 

Tabela zastosowań granulacji papierów ściernych w systemach Sea-Line
PRZYGOTOWANIE POWIERZCHNIPRODUKT Sea-LineSZLIFOWANIE ZASADNICZE
ŻYWICAKolejny produkt Sea-Line
P80> P180P100> P240P100> P240P200> P400-EPOKSYDOWA
-POLIESTROWA
P80> P180P120> P240P120> P240P240> P360DOWOLNY SYSTEM Sea-Line
PRZYGOTOWANIE POWIERZCHNIPRODUKT Sea-Line- SZLIFOWANIE ZASADNICZE
- SZLIFOWANIE MIĘDZYWARSTWOWE
SZPACHLÓWKI:Kolejny produkt Sea-Line
P60 > P180P120> P220P120> P220P200> P280EPOKSYDOWA:
-Uniwersalna
-Lekka
-Z włóknem szklanym
POLIESTROWA:
-Uniwersalna
-Lekka
-Z włóknem szklanym
-Formierska
-Natryskowa
P120> P180P150> P320P150> P320P200> P400SYSTEMY:
-epoksydowe.
-poliuretanowe.
PRZYGOTOWANIE POWIERZCHNIPRODUKT Sea-Line- SZLIFOWANIE ZASADNICZE
- SZLIFOWANIE MIĘDZYWARSTWOWE
PODKŁAD EPOKSYDOWY:czas pomiędzy kolejnymi warstwami bez szlifowaniaKolejny produkt Sea-Line
P60> P180P100> P240P100> P240P200> P400-LIGHTPRIMER GFKmin
4 h
max 5 dniP320> P400P400> P800P360> P600P600> P800SZPACHLÓWKI:
-EPOKSYDOWE
-POLIESTROWA (*z wyjątkiem abtyosmotyczny HS)

SYSTEMY:
-epoksydowe.
-poliuretanowe.
-antyfouling.
P60> P180P100> P240P100> P240P200 P400-ANTYOSMOTYCZNY HS*min
8 h
max 3 dniP320> P400P400> P800P360> P600P600> P800
P60> P180P100> P240P100> P240P200> P400-ANTYKOROZYJNYmin
4 h
max 5 dniP320> P400P400> P800P360> P600P600> P800
P60> P180P100> P240P100> P240P200> P400-WOODPRIMERmin
5 h
max 7 dniP320> P400P400> P800P360> P600P600> P800
PRZYGOTOWANIE POWIERZCHNIPRODUKT Sea-Line- SZLIFOWANIE MIĘDZYWARSTWOWE
POLIURETAN:czas pomiędzy kolejnymi warstwami bez szlifowaniaKolejny produkt Sea-Line
P320> P400P400> P800P360> P600P600> P800-lakier bezbarwny

min 30 minutmax 5 dniP320> P400P400> P800P360> P600P600> P800SYSTEY POLERSKIE Sea-Line
P320> P400P400> P800P360> P600P600> P800-emalia poliuretanowa (paleta kolorów)min 30 minutmax 5 dniP320> P400P400> P800P360> P600P600> P800
SYSTEMY POLERSKIE Sea-LinePRODUKT Sea-Line- SZLIFOWANIE PRZED POLEROWANIEM
POLIURETAN:Kolejny produkt Sea-Line
-lakier bezbarwny
-emalia poliuretanowa (paleta kolorów)
P800>P1000>P800>P1000>S0 lub S05 Sea-Line
-lakier bezbarwny
-emalia poliuretanowa (paleta kolorów)
P1200>P1500>P1200>P1500>S1 lub S1PREMIUM Sea-Line
-lakier bezbarwny
-emalia poliuretanowa (paleta kolorów)
NIE ZALECANES2 Sea-Line

 


Katalog Sea-Line

 

 

 

 

  • Podziel się:
  • Facebook
  • Twitter
  • linkedin
  • E-mail

Zobacz również

Najpopularniejsze
    KOMPENDIUM WIEDZY Sea-Line
    CZYLI ABC KONSERWACJI I NAPRAWY JACHTÓW oraz ŁODZI
    Zamknij