Polerujemy jacht czyli krótka ściąga z polerowania

Polerujemy jacht czyli krótka ściąga z polerowania

Polerujemy jacht czyli krótka ściąga z polerowania

Głównym zadaniem past polerskich, jest usunięcie skaz eksploatacyjnych (zadrapań, rys) oraz śladów pozostałych po ich usuwaniu przez papier ścierny. kanty i rogiPrzygotowane przez Sea-Line® pasty oraz preparaty, stworzono z myślą o zastosowaniu jednej serii produktów od początku przeprowadzanych prac polerskich pastami po ostatni element zabezpieczenia woskiem S4.

Przed rozpoczęciem polerowania bardzo ważne jest określenie oczekiwanego efektu. Innej pasty polerskiej użyjemy przy renowacji burty jachtu wykonanej z twardego żelkotu a innej podczas polerowania lakierów poliuretanowych. Różna twardość podłoża  (np. żelkot czy lakier) określi  sposób usunięcia defektów i przygotowania powierzchni odpowiednimi papierami ściernymi. Połączenie twardości i sposobu przygotowania, jednoznacznie wskaże pastę polerską. Wybór ten jest stosunkowo prosty, gdyż nie możemy używać agresywnych past (z dużą siłą cięcia) na miękkie lakiery ani delikatnego mleczka na twardą powierzchnię żelkotu oszlifowaną papierem P1000. Głowice polerską dobieramy do siły cięcia pasty. Poniższa tabela przedstawia prawidłowy dobór pasty polerskiej do rodzaju podłoża.

KROK 1



Wybierz rodzaj uszkodzenia
KROK 2





Wybierz typ powierzchni
KROK 3
Usuwanie uszkodzeń powierzchni zakończ papierem ściernym
KROK 4



Użyj
jednoetapowej pasty polerskiej
KROK 5




zabezpiecz powierzchnię
KROK 6




Myj i konserwuj
OSZLIFOWANE USZKODZENIAŻELKOT
(LAMINAT)
JASNE KOLORYP800 < P 1200
lub
P1200 < P 1500
pasta S05
lub
pasta S1 PREMIUM
wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
CIEMNE KOLORYP1200 < P 1500pasta S1 PREMIUM
wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
OSZLIFOWANE USZKODZENIAFARBY
I LAKIERY
JASNE KOLORYP800 < P 1200pastaS1 PREMIUMwykończenie na wysoki połysk :
Mleczko S2
wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
CIEMNE KOLORYP1200 < P 1500pasta S1PREMIUMwykończenie na wysoki połysk :
Mleczko S2
wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
OSZLIFOWANE USZKODZENIAPLEKSI
POLIWĘGLANY
TRANSPARENTNEP1500pasta S05
LUB
pasta S1 PREMIUM
wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
PRZYCIEMNIANEP1500 < P 2000Pasta S1 PREMIUMwosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
PRZYCIEMNIANE
(BARDZO TWARDE)
P2000 < P 2500ETAP I
pasta S05
ETAP II
pata S1 PREMIUM
wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
NIEWIELKIE DEFEKTY EKSPLOATACYJNEŻELKOT
(LAMINAT)
JASNE I CIEMNE KOLORYP1200pasta S1 PREMIUMwykończenie na wysoki połysk :
Mleczko S2
wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
NIEWIELKIE DEFEKTY EKSPLOATACYJNEFARBY
I LAKIERY
JASNE KOLORYBEZ SZLIFOWANIApasta S1 PREMIUMwosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3
FARBY
I LAKIERY
CIEMNE KOLORYBEZ SZLIFOWANIAmleczko S2wosk S4
lub
płyn S3
szampon C3
lub
płyn S3

Grupa_S_i_C_Sea-Line

Zaloguj się

Musisz być zalogowany aby móc komentować i wysyłac pytania odnośnie:
Polerujemy jacht czyli krótka ściąga z polerowania

Copyright (C) jachtowe.pl Realizacja: Estymo
Facebook
Kalkulator farb Produkty do remontu

Ta strona wykorzystuje pliki cookies m.in. do celów statystycznych. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, wyłącz obsługę cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

Zaakceptuj cookies Więcej informacji